Hoe maak ik een reservering?
Je kunt een reservering maken door ons een WhatsApp bericht (06 – 255 520 17) of een e-mail (info@jackystreetfood.nl) te sturen of door het contactformulier op onze site in te vullen. Zorg dat je reservering altijd de volgende informatie bevat: datum, aantal personen, gewenste bezorgtijd, bezorglocatie, keuze-menu (hotpot, mookata, korean bbq of catering) en eventuele allergieën.
Wanneer is mijn reservering definitief?
Na je reservering ontvang je binnen 24 uur een voorstel op maat van ons. Indien je hiermee akkoord bent, is je reservering definitief ingepland.
Vanaf hoeveel personen bezorgen jullie?
Voor Mookata geldt een minimum van 4 volwassenen, voor Hotpot een minimum van 5 volwassenen en voor Korean BBQ een minimum van 6 volwassenen. Wij bezorgen ook voor grotere groepen. Neem contact met ons op en wij bespreken graag de mogelijkheden. Catering is te bestellen vanaf 20 personen.
Hoe lang van tevoren moet ik reserveren?
Jacky Street Food is ontstaan vanuit een passie en daarom maken wij alles zelf vers klaar. Dit betekent dat je minimaal 1 week van tevoren je bestelling moet doorgeven. Omdat onze capaciteit beperkt is, adviseren wij je om 2-3 weken van tevoren te reserveren om teleurstelling te voorkomen.
Op welke dagen bezorgen jullie?
Wij leveren vooralsnog op vrijdag, zaterdag en zondag en op feestdagen. Wil je graag een levering op een andere dag? Dit is in onderling overleg eventueel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in een straal van 50km rondom Kronenberg (nabij Venlo). Wil je graag een levering buiten dit gebied? Dit is in onderling overleg eventueel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorging is gratis voor afstanden minder dan 5 kilometer rondom Kronenberg. Voor afstanden boven de 5 kilometer komt er een bezorgtarief bij. Het precieze bedrag vermelden wij altijd in het voorstel dat je na je reservering van ons ontvangt.
Zijn de menu’s van Jacky Street Food geschikt voor mensen met allergieën/dieetwensen?
Jazeker. Omdat wij alles vers maken, kunnen wij rekening houden met allergieën en dieetwensen. Geef dit a.u.b. bij de reservering door.
Is Hotpot/Mookata/Korean BBQ geschikt voor kinderen?
Jazeker. Uit eigen ervaring weten wij dat kinderen het juist erg leuk vinden omdat ze zelf mogen koken. Niets is leuker dan bij het Hotpotten je eigen eten uit de bouillon te vissen met een schepnetje. Of om je eigen stukje vlees te grillen bij Mookata of Korean BBQ. Wij hebben ook aangepaste kindermenu’s. Succes gegarandeerd!
Moet ik zelf nog iets doen?
Het enige waar jij voor hoeft te zorgen is een grote lege tafel. En natuurlijk de drank tijdens de avond. Alles rondom het eten regelen wij. Heb je tips nodig voor bijpassende dranken? Vraag het ons! Wij geven graag advies.
Hoe en wanneer verloopt de betaling?
Twee dagen voor de levering ontvang je van ons een betaalverzoek (Tikkie) via WhatsApp. Een overboeking via de bank is op verzoek ook mogelijk. Deze dient 1 dag voor levering betaald te zijn. Bij grotere groepen kan er om een aanbetaling gevraagd worden.
Kan ik een factuur ontvangen?
Een factuur wordt opgesteld op verzoek. Belangrijk om te weten: omdat wij deelnemen aan de KOR-regeling, brengen wij geen btw in rekening.
Kan ik mijn reservering annuleren/wijzigen?
Er kan kosteloos geannuleerd worden tot zeven dagen voor de gereserveerde dag. Dit geldt eveneens voor het doorgeven van wijzigingen in aantallen en allergieën. Bij annulering binnen zeven dagen voor de gereserveerde datum zijn wij genoodzaakt om vanwege de inkoop, 50% van de kosten in rekening te brengen.
Wat als ik iets kapot maak of kwijt raak?
In geval van schade of kwijtraken van materialen, zullen wij de kosten hiervan in rekening brengen.
Waar kan ik reviews lezen of achterlaten?
Je kunt je eigen review achterlaten op onze Facebook-pagina of op ons Google-account.